مصاحبه آرشیو خبر ها
تساوی نباید عاملی برای نا امیدی باشد ...

تساوی نباید عاملی برای نا امیدی باشد ...

دیر یا زود این اتفاق می‌افتاد؛ تساوی و شكست هم روی دیگر نبرد برای فتح اسكودتوی هشتم است. نباید فكر كرد كه می‌توان با شكست تمام تیم‌ها به راحتی به هدف نهایی دست پیدا كرد.

 

تمام تیم‌هایی كه بازیكنان ملی‌پوش زیادی در تركیب خود دارند اغلب بعد از بازگشت آنها از رقابت‌های ملی دگرگونی‌هایِ محسوسی را در روند تاكتیكی‌شان تجربه می‌كنند. با این حال افسوس من اینجاست كه یوونتوس علی‌رغمِ این حقیقت، بازی را بسیار خوب شروع كرد و مثل همیشه توانمندیِ بالایش را به حریف دیكته كرد.

 

حتی وقتی با شروع نیمه دوم جنوا به دامنه حملاتش ‌افزود و دست‌كم در میانه میدان ابتكار عمل را از یووه گرفت و حركات تیمی آنها را بی‌اثر ‌كرد، من همچنان خوشحال بودم! ‌چراكه می‌توانستم عیار و واكنش بیانكونری در مواجه با تیمی كه به سمت آنها هجوم می‌آورد و راه‌های نفوذ را بسته، بسنجم. اما یوونتوس عملاً توان و استراتژی مشخصی در این دقایق نداشت.

 

بسیاری از بازیكنان در فرم همیشگی‌شان نبودند و حتی بازیكنی مثل كاستا نیز كیفیتی به مراتب پایین‌تر از آنچه پیش از محرومیت از او شاهد بودیم ارائه ‌داد. با این حال نباید اجازه بدهیم این تساوی تمركز تیم را از بین ببرد و جو روانی بازیكنان را عصبی كند؛ تساوی مقابل جنوا نباید عاملی برای نا امیدی در ادامه ماجراجویی یوونتوس در این فصل شود.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی كریستین روكا روزنامه‌نگار و ورزشی‌نویس La Stampa در گفتگو با JTV می باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: